Jak už možná z minulých členských schůzí tušíte, náš spolek v posledních letech vysiluje nátlak ze strany státních institucí. I když se stále bráníme, je již jasné, že doba pokročila a neziskové spolkové budování internetu již nadále není ve společnosti žádoucí a nebude možné. Po četných konzultacích s právníky, daňaři, samotným státem a v koordinaci s ostatními obdobnými spolky po celé ČR jsme dospěli k názoru, že jediným možným a bezpečným řešením je přístup k internetu výhradně formou zákaznického poměru.
Spolek již před mnoha lety zřídil dceřinku JM-Networks s.r.o., která nám s tím nyní pomůže. Umožní členům JM-Netu uzavřít smlouvu na poskytování internetu. Spolek jako takový nekončí, nadále již přes něj ale nebude možné přistupovat do celosvětové sítě internet. V zásadě se nic důležitého nemění, všechny členské výhody bude nadále ctít i naše dceřinka. Jako zákazníci bez členství nepřijdeme ani o grilování prasátka ani o levnou televizi ;-)
Ukončení členství a podpis zákaznické smlouvy jsou dva oddělené procesy, které jsme se snažili členům co nejvíce zjednodušit. Stačí postupovat průvodcem zaslaným do vašeho emailu. Zkontrolujete své údaje, podepíšete pomocí SMS nebo emailového kódu. Bude to na minutu. Do emailu vám po zpracování pošleme smlouvu podepsanou i z naší strany. Členem zůstat samozřejmě nadále můžete, je ale potřeba vzít v potaz nutnost placení členského příspěvku.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy, zkuste nejdříve mrknout na nejčastější dotazy níže. Se vším ostatním se nás nebojte oslovit po telefonu (211 222 000) nebo emailem (spotrebitel@jmnet.cz). Vždy jsme tu proto, abychom pomohli.
Týká se převod i mě?
S největší pravděpodobností ano, podpis internetové smlouvy se týká všech členů, kteří nadále chtějí využívat všechny současné členské výhody a přístup na internet. Internet formou členství již nebude nadále možný. Zůstat členem je samozřejmě možné, je ale potřeba vzít v potaz nutnost platit jak členské příspěvky, tak i následně cenu internetových služeb.
Bude pro mě změna něco znamenat?
K horšímu by se nic změnit nemělo. Technicky (např. rychlost a symetričnost sítě atd.) i finančně (např. ceny, bezplatná veřejná adresa, seniorská podpora atd.) vše zůstává na chlup stejné. Služby elektronických komunikací přinášejí dokonce určité výhody navíc (zákonné možnosti reklamací, možnost použít faktury za internet v účetnictví nebo budoucí širší nabídku služeb). Jako noví zákazníci nepřijdeme ani o pravidelné grilování.
Mění se nějak platební informace?
Naše dceřinka má jiné číslo účtu (2600334986/2010) a platit se bude dopředu vždy k prvnímu dni v měsíci. Ostatní údaje (částka, variabilní symbol) zůstávají stejné. Do poznámky k platbě se již nebude uvádět "členský příspěvek". Doporučujeme počkat na první fakturu, podle které si upravíte svůj trvalý příkaz. Počítáme s tím, že nějakou dobu si bude změna sedat a staré platby budeme do dceřinky přeposílat. Předplacené členství se bude vracet zpět na bankovní účet.