facebook
CZ
CZ
Menu
O nás
Členství
Jak se připojit


Postup před zavoláním kvůli výpadku sítě nebo problémům

V opravdu velké části případů se ukazuje, že problémy nejsou spojeny se sítí JM-Netu (kde bychom je mohli jakkoliv ovlivnit), ale jsou lokálního domácího charakteru (kde si je musí vyřešit každý ze členů sám). Tato stránka pomůže s rozlišením těchto problémů, pomůže členy "nakopnout správným směrem" případně jim rovnou nabídne řešení.

Pokud ani s těmito radami neuspějete, zavolejte nám. Problémy jsou od toho, aby se řešily. A my problémy řešíme moc rádi.

Obecný postup pro všechny členy

  • Odpojte od proudu všechna zařízení - stačí pár vteřin (anténu na střeše, domácí wifi router, počítač, prostě vše). Není to IT vtip, opravdu to pomáhá.

  • Zkontrolujte kabeláž - všechny konektory musí být docvaklé ve správných zdířkách. Zkontrolujte kabely na poškození (především ty venkovní pokud používáte k připojení venkovní anténu).

  • Zkontrolujte kontrolky - svítí napájecí zdroj od antény? Svítí anténa? Svítí něco na routeru a anténě? Co přesně a jak? Svítí jako vždy nebo se něco liší?

  • Ujistěte se, že problém není vaše domácí wifina - opravdu velmi užitečný postup najdete ve vedlejším návodu.

  • Připravte si přezdívku - každý člen má přiděleno členské číslo (variabilní symbol) a registrovánu přezdívku (přihlašovací jméno). Připravte si prosím tyto údaje než zavoláte.