Co vyzkoušet předtím, než budete volat



V případě, že máte jakékoliv technické problémy, proveďte prosím nejdříve tyto kroky. Drtivá většina problémů je způsobena problémy na straně člena a tímto postupem je lze buď zcela odstranit nebo alespoň blíže určit. Když víme, kde je problém, dokážeme poradit, jak ho vyřešit.


Obecný postup než zavoláte:

  • Odpojte od proudu veškerá zařízení - stačí pár vteřin (anténu na střeše, domácí wifi router, počítač, prostě vše).
    Není to IT vtip, opravdu to pomáhá.

  • Zkontrolujte kabeláž. Všechny konektory musí být docvaklé ve správných zdířkách.

  • Zkontrolujte kontrolky. Svítí napájecí zdroj od antény? Svítí něco na routeru a anténě? Co přesně a jak?

  • Připravte si přezdívku. Každý člen má přiděleno členské číslo (variabilní symbol) a registrovánu přezdívku
    (přihlašovací jméno). Připravte si prosím tyto údaje než zavoláte.


Pokud je problém jen s rychlostí nebo stabilitou:

  • Domácí wifi router a bezdrátový přenos? Vyzkoušejte tento návod!

    • Vyzkoušejte připojení nejdříve na kabelu!

    • Vysílací kanál vašeho wifi routeru je pravděpodobně rušený routerem souseda nebo jiným zařízením (dětská chůvička, alarm atd.)

    • Přeladit si router zvládnete sami, případně poradíme po telefonu.


  • Domácí wifi router a počítač připojený kabelem:

    • Wifi routery a jejich napájecí zdroje mají svou omezenou životnost, zkuste router "obejít" přepojením přívodního kabelu z routeru přímo do počítače




S jakýmikoliv dotazy nebo problémy rádi pomůžeme na naši infolince nebo infomailu. Infolinka 211 222 000 je v provozu v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00 (technici od 9:00 do 17:00). Mimo pracovní dobu je k dispozici záznamník, zprávy na něm poslouchá pohotovostní služba s reakční dobou 1 hodinu (o víkendu a svátcích 2 hodiny) - zavolají zpět.

PARTNEŘI


czfree nfx cesnet teamviewer
vip jmnetworks speedtest ..a další


Facebook
Google Plus

0,39494 s